کد خبر : 6644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

738 کرونایی در استان سمنان بستری هستند

738 کرونایی در استان سمنان بستری هستند

سمنان- طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ساعت گذشته ۷۳۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش تیتر حادثه، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به یکشنبه) چهار بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند هرچند دیگر این دو دانشگاه آمار کل فوتی‌ها را اعلام نمی‌کنند اما تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به بیش از عدد یک هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۳۵۹ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۷۳۸ رسید.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر به این بیماری مبتلا و در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۴۸ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

برای نخستین بار چهار شهرستان استان سمنان شامل سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره یا همان هشدار وضعیت بحرانی قرار گرفته‌اند که نشان از جدی بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا دارد همچنین شهرستان‌های مهدی شهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :سمنان ، کرونا ، هشدار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.