کد خبر : 679
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

مصدومیت راننده تهرانی در حادثه رانندگی

مصدومیت راننده تهرانی در حادثه رانندگی

حادثه واژگونی خودروی سواری در محور اصلی تهران-قم مصدومیت راننده خودرو را در پی داشت.

به گزارش تیتر حادثه ، در پی بروز حادثه ی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر آزادراه قم به سمت تهران مقابل تیر روشنایی شماره 198، شهروندان عصر روزگذشته با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

بنا بر اظهارات مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش نشانان اعزامی: یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک سرنشین خود به علت نامعلوم در حال حرکت با موانع حاشیه بزرگراه برخورد کرده و به صورت واژگون بر روی سقف متوقف و راننده خودرو نیز در داخل کابین خودرو محبوس شده بود.

وی ادامه داد: خودروی سواری قبل از رسیدن آتش نشانان و توسط سرنشینان خودروهای عبوری حاضر در محل به حالت اولیه باز گردانده شده بود که با توجه به شدت وقوع حادثه، راننده مصدوم در داخل خودرو گیر افتاده بود و امکان خارج کردن وی وجود نداشت.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه، اقدام به ایمن سازی اولیه خودرو کردند و پس از قطع جریان برق و اطمینان از عدم نشت سوخت، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: شخص مصدوم به نام ر. شاه علی 55 ساله که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت و گروهی از آتش نشانان نیز در ادامه روند عملیاتی به جسنجوی مصدومین احتمالی در محدوده محل حادثه پرداختند.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح آزادراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودروی تصادفی را برای بررسی علت وقوع حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.