کد خبر : 7263
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۰۰

واژگونی اتوبوس در دامغان یک فوتی بر جای گذاشت

واژگونی اتوبوس در دامغان یک فوتی بر جای گذاشت

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور دامغان – شاهرود حوالی مهماندوست پس از دو روز درمان، متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گزارش تیتر حادثه:رضا چمن ، با بیان اینکه حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ جاده دامغان به سمت شاهرود همزمان با شامگاه شنبه ۳۶ زخمی داشت که ۱۲ نفر از آنها با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند، تاکید کرد: یکی از مصدومان این حادثه متأسفانه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه ۱۱ مصدوم دیگر در حال سپری کردن دوران درمان خود هستند، تاکید کرد: طبق اطلاعاتی که رئیس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعلام کرده، پنج مصدوم این حادثه در بخش‌های بیمارستان و شش نفر دیگر در بخش جراحی حضور دارند.

آخرین وضعیت کرونا در شاهرود و میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین درباره کرونا نیز، گفت: شناسایی ۱۶۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا در شاهرود و میامی طی ۲۴ ساعت گذشته از جمله آخرین تحولات بیماری کویید ۱۹ در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه است.

چمن با بیان اینکه روند شیوع کرونا همچنان در شاهرود و میامی صعودی است، تاکید کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای یکشنبه ۵۳ نفر بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌های شاهرود بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا ابتدای روز یکشنبه ۸۱ هزار دوز واکسن در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده است، گفت: اولویت بندی و تعیین گروه‌های هدف در سطح ملی صورت می‌گیرد و دانشگاه‌ها نقشی در این زمینه ندارند لذا استدعا داریم که از هرگونه مطالبه، مکاتبه و مراجعه در زمینه واکسن نداشته باشند و بگذارند تا روند واکسیناسیون در شاهرود و میامی اجرا شود.

، حادثه واژگونی اتوبوس که از تهران به سمت مشهد و سپس سیستان و بلوچستان در حرکت بود شنبه شب رخ داد و تعدادی دیگر از زخمی‌های آن در دامغان بستری هستند.

برچسب ها :شاهرود ، واژگونی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.