کد خبر : 7607
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

برخورد با مزاحمین نوامیس در قم

برخورد با مزاحمین نوامیس در قم

معاون دادستان قم از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد

به گزارش تیتر حادثه معاون دادستان قم از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶نفر بازداشت و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد و برای آن‌ها اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

حجت الاسلام تحریری، معاون دادستان قم، از اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم خبر داد و عنوان کرد: در پی شکایات متعدد مردمی به “قرارگاه دادستانی” نسبت به ایجاد مزاحمت خیابانی سرنشینان برخی خودروها در سطح شهر مرحله اول طرح حافظین با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان قم اجرا شد.
معاون دادستان قم بیان کرد: در این مرحله از طرح ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶نفر بازداشت و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد و برای آن‌ها اقدامات اصلاحی صورت گرفت.
این مقام قضایی با اشاره به وضعیت قرمز شهر در موج پنجم کرونا تصریح کرد: از آنجا که ناهنجاری های موجود در ساعات منع تردد صورت می گیرد، دستورات لازم از سوی دادستان قم برای اجرای مرحله دوم طرح توسط “قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دادستانی قم” با همکاری عوامل انتظامی صادر شده است.

برچسب ها :مزاحمت ، نوامیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.