کد خبر : 7676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

گرگ باران دیده تهران/بازهم فروش واکسن تقلبی

گرگ باران دیده تهران/بازهم فروش واکسن تقلبی

کلاهبردار حرفه ای پس از آزادی از زندان بار دیگر در تهران اقدام به فروش واکسن تقلبی کرد و برای دومین بار به اتهام فروش واکسن تقلبی کرونا دستگیر شد

سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: صبح امروز ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشت زنی بودند که به یک خودرو ۲۰۶ تک سرنشین مشکوک شدند و دستور ایست برای راننده را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از خودرو ۲ واکسن سینوفارم و ۲ آمپول آسترزنکا تقلبی همراه با  ۱۶ عدد آب مقطر ۱۵ عدد سرنگ و 33 عدد شیشه کشف و  یک مهر تقلبی پزشکی کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم و بنابر حساسیت موضوع متهم را برای  تحقیقات ابتدایی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ انتقال دادند.

کلاهبرداری با فروش واکسن تقلبی کرونا

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صراحتا به ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با شیوه و شگرد تزریق واکسن کرونا تقلبی به شهروندان در تهران اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان گفت: متهم ماه گذشته به خاطر فروش واکسن تقلبی از سوی ماموران پلیس امنیت تهران بازداشت شده بود که با قرار وثیقه آزاده شده و دوباره دست به این کار زده است.

 

 

برچسب ها :آب مقطر ، واکسن تقلبی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.