کد خبر : 7845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

نجات جان مرد ۶۷ ساله با همکاری تیم اورژانس ۱۱۵ چوئبده

نجات جان مرد ۶۷ ساله با همکاری تیم اورژانس ۱۱۵ چوئبده

جان مرد ۶۷ ساله با همکاری تیم اورژانس ۱۱۵ چوئبده نجات داده شد.

به گزارش تیتر حادثه، دکتر سید نادر نقیبی گفت:  با اعلام مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۱:۲۵ بامداد سه شنبه ۹ شهریور ماه مبنی بر درخواست کمک برای مرد ۶۷ ساله با درد قفسه سینه، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به سرعت به کمک پرسنل درمانگاه قدس شهر چوئبده اعزام شده و پس از انجام معاینات اولیه در درمانگاه و تایید پزشک مرکز پیام سریعا کد سکته قلبی(۲۴۷) ‌ فعال شد.

وی افزود : تکنسین‌های اورژانس بدون فوت وقت عملیات احیاء قلبی_تنفسی پیشرفته Cpr را بر روی بیمار انجام دادند و پس از چند دقیقه تلاش علائم حیاتی بیمار برقرار و مددجو به زندگی دوباره بازگشت. در مسیر انتقال بیمار به بیمارستان مددجو دوبار علائم حیاتی خود را از دست داد و با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ و مشاوره به موقع مرکز پیام بیمار زندگی دوباره گرفت.

وی اضافه کرد: پایش علائم حیاتی و حمایت‌های تنفسی تا رسیدن به بیمارستان توسط کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی ادامه یافت و بیمار برای دریافت خدمات پیشرفته پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی تحویل داده شد. پرسنل فوریت‌های پزشکی در این ماموریت موفق آقایان راضی برزن و میثم سلطان‌نژاد بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تشکر از تیم درمانی درمانگاه قدس چوئبده در تماس به موقع و همکاری با تکنسین‌های اورژانس به همشهریان گفت: در صورتی که بیمار دچار درد قفسه سینه شد ابتدا اطراف بیمار را خلوت نمائید، به وی آرامش دهید و از راه رفتن و فعالیت‌های بیمار جلوگیری نمائید سپس سریعا با  ۱۱۵ تماس بگیرند.

برچسب ها :آبادان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.