کد خبر : 8047
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

مرد تهرانی باید در این صحنه می مرد

مرد تهرانی باید در این صحنه می مرد

سرکلانتر پلیس بزرگراههای راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو پرشیا در بزرگراه حکیم و برخورد شدید با جداول میانی این بزرگراه خبر داد .

سرهنگ حمید حمیدی  ضمن بیان این خبر افزود :  مقارن ساعت  09:50 صبح  امروز  در مسیر حکیم شرق به غرب رمپ ورودی به خیابان پیامبر ، یکدستگاه سواری پژو  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان  از مسیر خارج  می شود.

به گزارش تیتر حادثه، وی ادامه داد : این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول میانی راه در همان محل متوقف می شود.

مرد تهرانی از این صحنه زنده بیرون آمد

وی گفت : تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند .

سرهنگ حمیدی افزود : تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از صحبت با تلفن همراه اعلام می نمایند .

وی گفت : تیم اورژانس پس معاینه سراپایی راننده پژو به مداوای آنها در محل حادثه پرداختند.

سرکلانتر پلیس بزرگراههای راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانیدو از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

برچسب ها :تصادف ، تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.