کد خبر : 8246
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۰

پژو 206 نصف شد + عکس

پژو 206 نصف شد + عکس

برخورد شدید پژو با درخت در مدرس اتفاق افتاد.

سرهنگ جهانبخش چهار محالی ضمن اعلام این خبر بیان داشت : در ساعت 05:30 صبح امروز و برابر رصد پایش تصویری از معابر و بزرگراههای شهر تهران از طریق رصد دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مشخص گردید که یکدستگاه سواری پژو که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس قبل از خروجی بیهقی در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر و راه خارج شده و حادثه تصادف با درخت اتفاق افتاد .
به گزارش تیتر حادثه، وی گفت : بعلت نیمه واژگون شدن این درخت بر روی سقف این سواری و غیر قابل حرکت بودن خودرو، تیم کارشناسی منطقه 24 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخته و یک لاین عبوری این مسیر را جهت خروج این سواری و انتقال آن به محل ایمن هماهنگ نمودند .

سرهنگ چهار محالی گفت : با حضور جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه این سواری از محل جابجا گردید و ترافیک مقطعی حاصل شده به حالت عادی بازگشت .

وی از رانندگان وسایبل نقلیه خواست حین تردد حتما تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و از صحبت با تلفن همراه و انجام حرکاتی که حواس آنها را از رانندگی جدا خودداری نمایند.

تصادف با درخت

تصادف با درخت

برچسب ها :تصادف ، تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.