کد خبر : 8695
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

2 شرور خارجی جوانی ایرانی را سلاخی کردند + عکس

2 شرور خارجی جوانی ایرانی را سلاخی کردند + عکس

دو جوان تبعه خارجی که به اتهام شرارت و چاقوکشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بودند درحالی پای بساط موادمخدر به دام افتادند که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی فشنگ سلاح شکاری نیز کشف شد.

به گزارش تیتر حادثه، بیست و هفتم شهریور، فردی سراسیمه خود را به کلانتری سپاد مشهد رساند و مدعی شد چند نفر به سرکردگی دو تبعه خارجی به فرزندم و همراهانش حمله ور شده اند و او را با ضربه قمه به شدت مجروح کرده اند.

در پی اعلام شکایت این مرد بلافاصله  ماموران کلانتری با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) به ردزنی مهاجمان پرداختند و آنان را در بولوار کشاورز شناسایی کردند.  بررسی های مقدماتی نشان داد که دو جوان تبعه خارجی که سرکرده آنان بیکار و سابقه‌دار است به اوباش گری در محله مذکور شهرت دارند.
 بنابراین نیروهای انتظامی با کسب مجوز قضایی، مخفیگاه آنان را به محاصره درآوردند و دو جوان 21 و 22 ساله را در حالی که مشغول استعمال مواد مخدر بودند به دام انداختند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعدادی فشنگ و سلاح سرد کشف و ضبط شد. مجروح این حادثه که به طرز دلخراشی هدف اصابت قمه قرار گرفته بود، به مرکز درمانی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

برچسب ها :چاقوکشی ، شرارت ، مشهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.