کد خبر : 8785
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

حدود 200 هکتار جنگل سوخت

باران آتش جنگل های کردکوی را خاموش کرد

باران آتش جنگل های کردکوی را خاموش کرد

آتش سوزی جنگل های کردکوی استان گلستان که از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده بود، شب گذشته توسط نیروهای امدادی مهار شد و امروز هم بارش باران منجر به اطفای کامل حریق جنگل های کردکوی شد. در مجموع حدود 200 هکتار از عرصه های طبیعی منطقه در این آتش سوزی دچار حریق شد.

جنگل های کردکوی / آتش سوزی جنگل های کردکوی استان گلستان به طور کامل اطفا شد. حریق جنگل های کردکوی پنجشنبه ظهر آغاز شده بود. آتش سوزی جنگل های کردکوی عصر دیروز توسط نیروهای امدادی مهار شده بود، اما امروز بارش باران در منطقه منجر به اطفای کامل حریق جنگل های کردکوی شد.

به گزارش تیتر حادثه، آتش سوزی جنگل های کردکوی استان گلستان که از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده بود، شب گذشته توسط نیروهای امدادی مهار شد و امروز هم بارش باران منجر به اطفای کامل حریق جنگل های کردکوی شد. در مجموع حدود 200 هکتار از عرصه های طبیعی منطقه در این آتش سوزی دچار حریق شد.

این در حالی است که با وجود اعزام 5 بالگرد به منطقه، تنها یک بالگرد آن هم فقط در روز جمعه توانسته بود که با 7 سورتی پرواز و انجام آبپاشی عملیات اطفای حریق جنگل های کردکوی کمک کند. اما در روزهای دیگر به علت وزش شدید باد، بالگردهای اعزامی امکان پرواز نداشتند.

عبدالرحیم لطفی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این باره به خبرنگار رکنا گفت: آتش سوزی جنگل های کردکوی از ساعت حدود 8 شب روز گذشته مهار شد و با توجه به بارش باران، هم اکنون حریق عرصه های طبیعی این منطقه به طور کامل خاموش شده است.

وی افزود: در مجموع 750 نفر/ روز در عملیات اطفای حریق جنگل های کردکوی شرکت داشتند. این نیروها از پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای مردمی بودند.

 

برچسب ها :آتش سوزی ، کردکوی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.