کد خبر : 9222
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

متاسفانه مادر لالایی ایران در بیمارستان بستری شد

متاسفانه مادر لالایی ایران در بیمارستان بستری شد

«پروین بهمنی» خالق لالایی های مادرانه ایران زمین به دلیل وخامت ناراحتی قلبی ریوی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش تیتر حادثه، «پروین بهمنی» خالق لالایی های مادرانه ایران زمین به دلیل وخامت مشکلات قلبی ـ ریوی در بیمارستان امام سجاد (ع) بستری شد.

دامون شش بلوکی فرزند «پروین بهمنی» در خصوص حال عمومی این استاد پیشکسوت به خبرنگار فارس گفت: از بعدظهر که حال مادر رو به وخامت گذاشت و حتی قدرت تکلمش را از دست داد، در تکاپوی یافتن بیمارستانی برای بستری و رسیدگی و مداوای ایشان بودیم که متاسفانه اکثر بیمارستان ها یا تخت خالی نداشتند یا شرایط بیمار ما را نپذیرفتند.

وی مبنی بر استفاده از بیمه درمانی و چگونگی رسیدگی به این پیشکسوت موسیقی مقامی و پژوهشگر توضیح داد: متاسفانه به چند بیمارستان مراجعه کردیم که هزینه های بسیار گزافی را در همان ابتدا برای پذیرش و بستری کردن مادر درخواست می کردند، اما مشکل اصلی نبود شرایط مناسب برای بستری شدن ایشان در بخش مراقبت های ویژه باعث سردرگمی و بلاتکلیفی و نگرانی ما شده بود.

این پژوهشگر حوزه موسیقی اقوام در ادامه افزود: بالاخره با مراجعه به چندین بیمارستان و تماس ها و هماهنگی هایی که متاسفانه هیچ کدام به نتیجه نرسید، توانستیم مادر را در بیمارستان امام سجاد (ع) بستری کنیم و البته پیش از پذیرش باید ابتدا پیش پرداخت قابل توجهی به حساب بیمارستان واریز می شد تا کار بستری انجام پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.