کد خبر : 951
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

پلیس کازرون جوان 19 ساله را شوکه کرد

پلیس کازرون جوان 19 ساله را شوکه کرد

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” گفت: آرزوی جوان دارای بیماری سندرم داون که عاشق و علاقمند به نیروی انتظامی و افتخار همیاری و همکاری با پلیس را داشت برآورده شد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانواده‌ای به پاسگاه انتظامی “کمارج” کازرون و اعلام اینکه فرزند 19 ساله آنها که سال‌ها با بیماری ” سندرم داون ” دست و پنجه نرم می‌کند آرزوی همیاری و همکاری با ماموران پلیس و در کنار آنان بودن را دارد
وی افزود: فرمانده انتظامی پاسگاه “کمارج” پس از اطلاع از آرزوی فرد بیمار او را به مقر انتظامی دعوت و به آرزوی وی جامعه عمل پوشاند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه پلیس به جوانان به عنوان سرمایه‌های موثر عظیم انسانی می‌نگرد، ابراز امیدواری کرد که نیروی انتظامی با نگرش به تعالیم و آموزه‌های اصیل اسلامی که انسان‌ها را در سرنوشت خود سهیم می‌داند بتواند جامه عمل بپوشاند.

سرهنگ “زراعتیان” با بیان اینکه خوشحالیم که توانستیم آرزوی این جوان را برآورده کنیم، گفت: والدین این جوان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی ، از این اقدام که سبب خوشحالی بیش از حد فرزند بیمارشان شده است قدردانی کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.