کد خبر : 10444
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

شنبه پرماجرا برای مشهدی ها

شنبه پرماجرا برای مشهدی ها

حوادث رکنا:

به گزارش تیتر حادثه  ، حدود دو ساعت پس از این دو حادثه خبر سقوط یک کارگر درون چاه عمیق به آتش نشانی رسید و باز هم آتش نشانان با ازخودگذشتگی به دل چاه رفتند و حادثه را ختم به خیر کردند. اما عصر دیروز آخرین حادثه روز شنبه، گروهی از معلمان را در جاده کلات گرفتار کرد و تعدادی از آن ها درون خودرو گرفتار شدند.

نجات 10شهروند از دل آتش در مشهد
اولین حادثه در خیابان طباطبایی رخ داد. آتشی به جان یک منزل مسکونی افتاده بود. با اعلام حادثه مأموران ایستگاه های ششم و هجدهم آتش نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شدند. با حضور امدادگران مشخص شد که آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک منزل مسکونی تازه ساز رخ داده است.

آتش نشانان با نجات و هدایت 10نفر که از ساکنان ساختمان بودند، از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری کردند. در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

تکرار حادثه در خیابان صدر مشهد
هنوز زمان زیادی از حادثه خیابان طباطبایی نگذشته بود که حادثه مشابه دیگری این بار در خیابان شهید صدر به سامانه 125آتش نشانی مشهد گزارش شد. آتش نشانان 4ایستگاه مأمور رسیدگی به حادثه شدند. آتش نشانان پس از رسیدن به محل متوجه شدند که حادثه در طبقه همکف یک آپارتمان مسکونی رخ داده و تعدادی از ساکنان ساختمان نیز گرفتار شده اند.

نیروهای اعزامی هم زمان با نجات 7نفر از این ساختمان، به سراغ مهار آتش رفتند که مشخص شد آتش از قسمت نورگیر در حال سرایت به دیگر واحدهای این مجموعه مسکونی است. امدادگران بلافاصله با اقدامات لازم آتش را مهار و خاموش کردند و به ایمن سازی محل پرداختند. علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است.

سقوط به گودال 10متری در مشهد
سومین حادثه ای که نجاتگران ایستگاه های سوم و پنجاه ویکم آتش نشانی مشهد را به بولوار مطهری شمالی کشاند، مرتبط با ماجرای سقوط یک کارگر به عمق یک چاه عمیق بود. آتش نشانان پس از ورود به محل وقوع حادثه متوجه شدند که مردی جوان به دلایلی نامعلوم در یک ساختمان در حال احداث به درون چاه سقوط کرده است.

امدادگران با انجام اقدامات فنی ضمن مهار اطراف چاه به علت پیشگیری از سقوط اجسام درون چاه، پا به این چاه عمیق گذاشتند. دقایق به کندی پیش می رفت و احتمال به خطر افتادن جان این کارگر وجود داشت که یکی از آتش نشانان با فرورفتن درون چاه، این جوان را به بالا آورد و از مرگ حتمی نجات داد. فرد حادثه دیده پس از انتقال به سطح زمین، برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین های اورژانس حاضر در محل شد.

حادثه خونین برای معلمان مشهدی
امدادرسانی آتش نشانان مشهد به مصدومان سانحه رانندگی تصادف خودرو حامل معلمان در جاده کلات آخرین قطعه پازل حوادث دیروز بود.

این حادثه در کیلومتر 40جاده مشهد به کلات رخ داده و یک دستگاه سواری پراید با یک خودرو نیسان وانت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند. در پی این سانحه رانندگی تعدادی از سرنشینان پراید درون خودرو گرفتار شدند.

با حضور آتش نشانان در محل، بلافاصله نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج کردند و تحویل تکنیسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

در این حادثه 5سرنشین خودرو پراید شامل 4زن و یک مرد که تعدادی از آن ها معلم بودند به همراه راننده نیسان وانت به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.