کد خبر : 10515
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

فرار عظیم با پابند و دستبند از بازداشتگاه پلیس

فرار عظیم با پابند و دستبند از بازداشتگاه پلیس

سرقت مسلحانه موجب قتل شد. سرقت مسلحانه در خوزستان رخ داد. متهمان پس از سرقت مسلحانه فرار کردند. برادر مقتول از سرقت مسلحانه و قتل برادرش میگوید. متهم سرقت مسلحانه و قتل پس از دستگیری از رندان فرار کرد.

به گزارش تیتر حادثه ، با پایی که می‌لنگد، سرقت می‌کند و مسبب قتل می‌شود. در خوزستان با عقبه‌ای همچون سرقت، هنوز پس از چندین سرقت مسلحانه، برای خودش آزادانه زندگی می‌کند.

«عظیم»؛ با جثه‌ای بزرگ و چهره‌ای پر از شرارت تا به حال چندین سرقت مسلحانه انجام داده است. سال 97 بود؛ در نیمه دوم آبان‌ماه که با 3 نفر از همدستانش به طلافروشی گتوند واقع در استان خوزستان، حمله کردند. هم طلاها را بردند و هم صاحب طلافروشی را به قتل رساندند و در نهایت عظیم و همدستانش موفق شدند فرار کنند.

«داریوش کایدانی» صاحب طلافروشی؛ آن روز بی‌خبر از همه جا ساعت 5 عصر، وقتی به طلافروشی خود می‌رفت، فکرش را هم نمی‌کرد گرفتار عظیم و ‌دار و دسته‌اش شود و جانش را از دست بدهد.

عقربه‌ها همین‌طور می‌چرخیدند و منتظر بودند یک ربع از ساعت 5 بگذرد. عقربه‌ها در آن روز سیاه، ناآرام می‌چرخیدند که ناگهان صدای تیراندازی سراسر خیابان استقلال در گتوند را پر کرد. هم قاتل و هم سردسته گروه سارقان فرار کردند. داریوش کایدانی در این سرقت به دست «پژمان.م» به قتل رسید.

29 روز قبل از سرقت مسلحانه طلافروشی گتوند، عظیم و «مسعود» یکی از همدستانش، به خانه‌ای در اهواز هجوم برده بودند. آن شب در خانه دکتر خاکباز مهمانی بود.

عظیم و مسعود با حمله‌ای وحشتناک به خانه خاکباز شب مهمانی آن خانواده را به غم تبدیل کردند. چاقو را بیخ گردن پسر 9 ساله آنها گذاشتند و النگوی طلا را از دست «پرستو خاکباز»؛ صاحب خانه به زور کشیدند و بردند. با به زور کشیدن النگو از دست پرستو خاکباز، دستش شکست و یکی از تاندون‌های دستش پاره شد.

دوربین‌های خانه خاکباز همه صحنه سرقت را ضبط کردند. همچنین دوربین‌های طلافروشی در گتوند. همه‌چیز واضح و روشن است و اما پس از این دو حادثه عظیم در چه وضعی به سر می‌برد؟

عظیم که پیش از این دو سرقت را در پرونده خود داشت، 7 ماه پس از سرقت از طلافروشی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. دو، سه شب را در بازداشتگاه به سر برد تا اینکه یک شب به‌طور عجیب و مرموزی با اینکه پا و دستانش با دستبند به هم متصل شده بودند، توسط یک یا دو نفر فراری داده شد.

فردای آن روز وقتی مردم از خبر فراری دادن عظیم مطلع شدند و خبر گوش به گوش در گتوند پیچید، احسانی‌نیا فرماندار ویژه دزفول و گتوند از مردم پوزش خواست، ولی باز پس از پوزش فرماندار، عظیم همچنان به زندگی خودش در خوزستان ادامه می‌دهد.

حالا با گذشت سه سال از این حوادث وحشتناک که نمونه‌هایی از سرقت‌های بزرگ عظیم و پژمان است، سردار صالحی معاون فرمانده ناجای خوزستان و سرهنگ حسین‌نژاد رییس آگاهی خوزستان، وعده‌هایی درباره دستگیری قطعی عظیم و پژمان به خانواده کایدانی داده‌اند. «مسعود کایدانی» برادر داریوش کایدانی با توجه به فرا رسیدن سالگرد این حادثه این سرقت مسلحانه را شرح می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.