کد خبر : 12490
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

زن بی آبروی تهرانی بازداشت شد

زن بی آبروی تهرانی بازداشت شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زن مواد فروش کشف بیش از 7کیلوگرم افیون خبر داد.

“عبدالوهاب حسنوند” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در شرق تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

به گزارش تیتر حادثه ، وی در ادامه افزود : به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در یکی از محلات شرق تهران است.به همین منظور ماموران در بررسی های بیشتر و دقیقتر منزل و دامنه ی فعالیت وی را تحت رصد و پایش اطلاعاتی قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف 7کیلو و 500گرم تریاک و 202میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد : این زن مواد فروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در شرق پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.