کد خبر : 12807
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

دستبند بر دستان اختلاسگران

دستبند بر دستان اختلاسگران

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان اختلاس و اخذ رشوه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان اختلاس و اخذ رشوه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۴۳ و ۴۴ ساله به بزه ارتکابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ رضا کوهستانی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی صومعه‌سرا در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر از کارکنان ارگان‌های دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اختلاس و دریافت رشوه کرده‌اند، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

دستبند پلیس صومعه‌سرا بر دستان عاملان اختلاس و اخذ رشوه در ارگان‌های دولتی
وی با بیان اینکه در پی اقدامات صورت گرفته مشخص شد، یکی از این افراد با اسناد و مدارک مشتریان اقدام به تشکیل پرونده صوری برای هزار و ۴۵۶ نفر و اختلاس یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی کرده افزود: متهم دیگر هم در قبال دریافت رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی اقدام به صدور مجوز صوری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری متهمان طی هماهنگی قضایی خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۴۳ و ۴۴ ساله به بزه ارتکابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع و یا مواجه با اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.