کد خبر : 12899
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۰۰

قتل دوست در درگیری بچه گانه

قتل دوست در درگیری بچه گانه

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری قاتل و همدستش و کشف قتل در شهرستان پردیس خبرداد.

به گزارش تیتر حادثه: بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل فراری منطقه صنعتی خرمدشت خبرداد و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در میدان مادر منطقه صنعتی خرمدشت در شهرستان پردیس بررسی موضوع و دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه و جمع آوری ادله و اقدامات پلیسی قاتل و همدستش را که پس از ارتکاب قتل به یکی از استانهای کشور متواری شده بودند را شناسایی و سپس با هماهنگی قضایی در دو عملیات همزمان و منسجم هر دو نفر را در مخفیگاهیشان دستگیر و بازداشت نمودند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف و درگیری قبلی عنوان کرد.

عبدیان اضافه کرد: قاتل عنوان داشته با مقتول دوست بوده و چند وقتی با هم به اختلاف خورده که در روز حادثه با هم درگیر شده و بازدن چند ضربه چاقو وی را به قتل می رساند.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانوتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ابراز کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت و در هر جایی که متواری بشوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

سرقت خودرو به شیوه پارک کردن
عبدیان در ادامه با اشاره به کشف خودروی سرقتی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر سرقت خودرو در شهر پردیس ماموران انتظامی برای رسیدگی به موضوع به محل مورد نظراعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که خانمی بعلت عدم مهارت در پارک نمودن خودرو اتومبیل خود را به شخص سارق که دنبال فرصت برای سرقت بوده برای پارک نمودن می سپارد که بلافاصله سارق پس از سوار شدن سریعا از محل متواری شده و خودرو را به سرقت می برد.

عبدیان ادامه داد: با پیگیری و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده خودروی سرقت شده با تیراندازی پلیس متوقف و کشف شده و تحویل مالباخته می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودروهای خود در خیابان های بدون تجهیزات و وسایل ایمنی و سپردن خودرو به شخص غریبه و غیره خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.