کد خبر : 13033
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

چاقوچاقو کردن مرد 40 ساله

چاقوچاقو کردن مرد 40 ساله

ضربات چاقو در ملایر جان مرد 40 ساله را گرفت.

سرپرست انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری کمتر از دو ساعت در ملایر خبر داد و گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی در شهر ملایر، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و ماموران کلانتری ۱۱ در صحنه حاضر شدند.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ غلامحسین نوروزی در تشریح این خبر افزود: با حضور ماموران در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی حدود ۴۰ ساله بر اثر ضربات چاقو مجروح و بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در ملایر
این مقام مسئول بیان کرد: در پیگیری‌های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد مجروح با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

نوروزی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، متهم کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات فنی و تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرپرست انتظامی ملایر با اشاره به اینکه خانواده ها توجه داشته باشند که بهترین و ایمن ترین راه برای حل مشکلات و دعاوی، مجرای قانون است، از دستگیری دو سارق، یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف اموال مسروقه در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

نوروزی گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان و پاکسازی نقاط آلوده، ماموران کلانتری ۱۲ طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در نقاط از پیش تعیین شده اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح، ضمن پاکسازی نقاط آلوده به حضور معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، دو سارق و یک توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه شامل دو لنگه در آهنی، ۲۸ کیلوگرم آهن آلات و دو دستگاه ضبط خودرو کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و پلاک مخدوش و دو دستگاه خودرو توقیف شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.