کد خبر : 14006
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

بازداشت یک خانواده تهرانی که شهر به شهر آشوب می کردند

بازداشت یک خانواده تهرانی که شهر به شهر آشوب می کردند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند خانوادگی توزیع کنندگان مواد افیونی در پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات 18کیلو و 450گرم تریاک کشف شد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ “عبدالوهاب حسوند” در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار ما اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، مامورین پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر مطلع شدند اعضای یک باند حرفه ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی یکی از سوداگران مرگ سابقه دار به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در شهر تهران با شیوه و شگردهای خاص می کنند.

وی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد که اعضای این باند ، خانواده سوداگر مرگ بوده که بسیار ماهرانه در پوشش مسافرت های خانوادگی به انتقال مواد مخدر به شهر تهران می پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه یافت تا اینکه مشخص شد متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو سواری در حال عزیمت به سمت تهران هستند.

انهدام باند خانوادگی قاچاق و توزیع مواد مخدر در پایتخت
این مقام انتطامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم و همدستانش آغاز شد.

وی اظهار داشت: ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران درنهایت شب گذشته ماموران موفق شدند در اقدامی هوشمندانه خودرو متهمن را در اتوبان “تهران – قم” متوقف و راننده و 2 سرنسین آن را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد:در بازرسی از خودرو مقدار 18کیلو و 450گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری و اعتراف به جرم اتکابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.