کد خبر : 15107
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

پوکیدن 2 خودروی لوکس در تهران

پوکیدن 2 خودروی لوکس در تهران

2 واژگونی در دو نقطه از شهر تهران تصادفات تلخی را رقم زد.

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی شب گذشته سواری مزدا در مسیر بلوار کوهستان هنگام و اپتیما در محدوده رسالت باقری بدلیل تخطی از سرعت مقرره و برخورد شدید با جداول و گاردریل های این معابر خبر داد .

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود : شب گذشته شاهد دو واژگونی در دو نقطه از شهر تهران بدلیل عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره و مصدوم شدن هر دو راننده این خودروها بودیم .

وی ادامه داد : سواری سواری مزدا در مسیر بلوار کوهستان هنگام و سواری اپتیما در محدوده رسالت باقری بدلیل تخطی از سرعت مقرره و بشدت با جداول و گاردریل های این معابر برخورد و واژگون و در همان محل متوقف می گردند .

وی گفت : تیم هایکارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب پس از بررسی های صورت داده علل این حوادث را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام و نسبت به ایمن سازی محل تصادفات این دو خودرو را بوسیله جرثقیل به محل ایمن منتقل نمودند .

سرهنگ همه خانی بیان داشت : هر دو راننده این وسایل نقلیه که در خودروهای خود محبوس بودند توسط تیم های آتش نشانی بیرون آورده شدند و بدلیل جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر گمان می کنند که می توانند سرعت خود را افزایش دهند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر اندازند که این اقدام آنان تنها خسارات جانی و مالی در پی داشته و امنیت تردد و جان دیگر رانندگان را به خطر می اندازد وی از رانندگان خواست حین رانندگی از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده و به قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی احترام بگذارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.