کد خبر : 15269
تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

دستگیری مردان پلید در سراوان

دستگیری مردان پلید در سراوان

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان زورگیران و سارقان تلفن همراه شهروندان سراوانی قبل از انجام سرقتی دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکوائیه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر با سر و صورت پیچیده با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در یکی از خیابان‌های شهر سراوان به من مراجعه و با تهدید و زور، گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد را از من به سرقت برده اند، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان سرقت با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سراوان قرار گرفت.

به گزارش تیتر حادثه ، به گفته سرهنگ داریوش سرگلزایی در کمتر از ۲۴ ساعت ماموران انتظامی با تحقیقات فنی در کشف جرم و ادامه گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند سارقان را که با همان موتورسیکلت و سر و صورت بسته در یکی از خیابان‌های دیگر شهر سراوان به دنبال سوژه مناسب برای سرقت دیگر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی ۲ عامل این اقدام را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان می گوید: دو متهم دستگیر شده به همراه موتورسیکلت توقیفی برای شناسایی و کشف تعداد سرقت‌های صورت گرفته به یگان انتظامی منتقل شدند که تحقیقات همچنان برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.