کد خبر : 15874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۰۰

افشای راز پرونده ناموسی درسرقت مسلحانه

افشای راز پرونده ناموسی درسرقت مسلحانه

مردان اجیر شده با انگیزه انتقامجویی و گرفتن فیلم سیاه به خانه مرد جوان در تهرانپارس حمله کردند.

به گزارش تیتر حادثه ، نیمه شب پنجشنبه 7 آبان ماه، تخریب و درگیری چند مرد جوان در محله قنات کوثر به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری 126 تهرانپارس در محله حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز کردند.

ماموران وارد ساختمانی شدند که عاملان تمام شیشه هارا شکسته و یک مرد را زخمی کرده بودند. این در حالی بود که خودرو مرد زخمی در این حادثه تخریب شده بود.

ماموران پلیس که دیدند رستوران به دوربین‌ مداربسته مجهز است به بازبینی تصاویر آنها پرداخته و صحنه درگیری را لحظه به لحظه تماشا کردند و پی بردند چند مرد به قصد تخریب و انتقامجویی به خانه مرد جوان حمله کردند.

ماجرای حمله به یک خانه در شرق تهران چه بود؟
ماموران پلیس پس از مشاهده فیلم دوربین مداربسته برای کشف ابعاد پنهان این درگیری به تحقیق از مرد جوان پرداختند. وی گفت: من در یک پرونده ناموسی شکایت کرده بودم و متهمان نیز به شلاق محکوم شده بودند و بعد از این ماجرا متهمان برای انتقام گیری به سراغم آمدند.

مرد جوان در ادامه گفت:این مردان اجیر شده با قمه و چاقو به قصد اینکه از من فیلم سیاه تهیه کنند، وارد خانه شدند. مقاومت کردم و درگیری شدیدی رخ داد. مهاجمان پس از آنکه مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند شیشه های ساختمان را شکستند و پا به فرار گذاشتند.

ماموران کلانتری 126 تهرانپارس پس از اظهارات این مرد جوان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 4 تحقیقات را درخصوص دستگیری عاملان این حادثه آغاز کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.