کد خبر : 16413
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۰۰

زورگیری در آسمان!

زورگیری در آسمان!

اعضای یک گروه نقابدار ۳ نفره که از رهگذران و عابران پل های هوایی مشهد زورگیری می کردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند .

تیتر حادثه : اعضای یک گروه نقابدار 3 نفره که از رهگذران و عابران پل های هوایی مشهد زورگیری می کردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که مانند زنبور در فضای اطراف پل های هوایی شهر لانه کرده بودند و به شهروندان آسیب می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح ابعاد مختلف این پرونده گفت: از چند ماه قبل پرونده هایی در مراکز انتظامی تشکیل شده بود که محتویات آن‌ها نشان می داد، گروه مخوفی از تبهکاران نقابدار پل های هوایی را ناامن کرده اند و از عابران پیاده روی آسمان شهر با تهدید قمه زورگیری می کنند. سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده افزود: به همین دلیل گروه ورزیده‌ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند تا به زورگیری های این باند مخوف که همانند زنبور در اطراف پل های هوایی لانه کرده بودند، پایان دهند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های کارشناسی در این پرونده ها بیانگر آن بود که زورگیران با شگردی خاص در اطراف پل های هوایی پرسه می زنند و بیشتر از افراد سالخورده، بانوان یا کودکانی سرقت می کنند که توان حرکت سریع روی پله های آهنی را ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.