کد خبر : 17889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

قتل فجیع نوزاد ۲ ماهه به دست مادر شیشه‌اش

قتل فجیع نوزاد ۲ ماهه به دست مادر شیشه‌اش

زن شیشه‌ای که به اتهام قتل پسر ۲ ماهه خود بازداشت شده است، مجرمی سابقه‌دار است که پیش از این به اتهام نگهداری هروئین و شیشه به اعدام محکوم شده بود.

تیتر حادثه : ساعت 7 صبح دیروز به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران پسری 2 ماهه به نام ابوالفضل به طرز مشکوکی در خانه‌شان در جنوب تهران جان باخته و این در حالی است که مادر او حالت عادی ندارد.

با حضور بازپرس جنایی و ماموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه، مادر ابوالفضل که کاملا دستپاچه بود، گفت که صبح زود از خواب بیدار شده تا به پسرش شیر بدهد اما متوجه شده که او حالش خوب نیست و به سختی نفس نمی‌کشد. برای همین با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کرده و امدادگران اورژانس پس از حضور در این خانه و انجام معاینات اولیه مرگ نوزاد را تایید کرده‌اند. اما از آنجا که ماجرا مشکوک به نظر می‌رسید ماجرا را به پلیس خبر داده بودند.

زن جوان اگرچه درباره علت مرگ پسرش اظهار بی اطلاعی می کرد اما با توجه به اینکه معتاد به مخدر شیشه بود و رفتار عجیبی داشت، به دستور قاضی جنایی بازداشت شد. از سوی دیگر پزشکان با انجام بررسی‌های اولیه علت مرگ ابوالفضل کوچولو را مسمومیت بر اثر خوردن مواد مخدر روان گردان اعلام کردند و این یعنی وی احتمالا به قتل رسیده است.

در ادامه زن جوان با دستور بازپرس جنایی تهران به اتهام قتل عمدی پسرش بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. از سوی دیگر جسد پسر 2 ماهه نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با انجام بررسی‌های تخصصی علت اصلی مرگ او مشخص شود.

برچسب ها :زن شیشه‌ای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.