کد خبر : 18081
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

کلاهبردار ۳ میلیاردی در دام پلیس

کلاهبردار ۳ میلیاردی در دام پلیس

کلاهبردار سه و نیم میلیارد ریالی خرید اینترنتی در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تیتر حادثه : فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی ارسال مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.دستگیری متهم به کلاهبرداری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در نیشابور

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در یکی از سایت‌ها با درج آگهی فروش کالا اقدام به تبلیغات جهت فروش کالای خود به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده که در ادامه فردی با ارسال پیام و و تماس تلفنی به قصد خرید با وی تماس می گیرد.

وی گفت: در ادامه فرد خریدار پس از جلب اعتماد شاکی اقدام به خرید وسایل با وعده پرداخت وجه می کند اما به محض دریافت وسایل ارسال شده، هیچ وجهی پرداخت نکرده و پاسخگوی تماس های شاکی نیز نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود:کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.