کد خبر : 18954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

امحای ۶۵۰ تن مواد غذایی فاسد

امحای ۶۵۰ تن مواد غذایی فاسد

رئیس اورژانس کشور گفت: بیش از ۶۵۰ تن مواد غذایی فاسد در مدت ایام نوروز امحاء شده است.

به گزارش تیتر حادثه ، جعفر میعاد فر رئیس اورژانس کشور در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی خدمات سفر که ظهر روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد، گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ میزان خدمات بیمارستانی ۱۸ درصد رشد داشته است. در این مدت ۱۳۱ هزار نفر تحت عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی قرار گرفتند. ۵۲ هزار مورد جراحی اورژانس و ۷۹ هزار مورد جراحی غیر اورژانسی انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۶۵۰ تن مواد غذایی فاسد در مدت ایام نوروز امحاء شده است. همچنین ۲۰ هزار مورد تخلف به مراکز قضائی معرفی شده‌اند. در این مدت زمان ۳۸ هزار بیمار و مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

به گفته میعادفر ۷۹ هزار بیمار نیز توسط نیروهای سازمان اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. در این ایام ۴۱۳ ایستگاه سلامت برقرار شد که بیشتر در ورودی و خروجی شهرها دایر بودند و به ۲۰ هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادیم.

رئیس اورژانس کشور گفت: ۱۹ درصد ارائه خدمات اورژانسی در این مدت افزایش داشته است. متأسفانه با رشد میزان غرق شدگی در سواحل مواجه بودیم که بیشترین مورد در خوزستان و هرمزگان و مازندران اتفاق افتاده است و با این حساب در ایام نوروز ۴۷ نفر غرق شده‌اند.

میعادفر تصریح کرد: دریافت خون و اهدای خون توسط هموطنان بسیار اهمیت دارد. به رغم کمترین تغییرات بیش از ۸۵ هزار واحد خون اهدا شده است که ۵ هزار و ۷۰۰ واحد خون برای بیماران مورد استفاده قرار گرفت. ما در ایام نوروز ۲۶۰ هزار مأموریت داشتیم که ۲۲۰ هزار مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.