کد خبر : 30904
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

زن و مرد ضارب آمران به معروف دستگیر شدند

زن و مرد ضارب آمران به معروف دستگیر شدند

بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای همدان گفت: ضاربان آمران به معروف همدان دستگیر شدند و برای آنها پرونده تشکیل شد.

به گزارش تیتر حادثه محمد جعفری صبح جمعه در تشریح حمله عده‌ای به آمران به معروف در روز شنبه هفتم مرداد ماه جاری، اظهار کرد: به دنبال کشف حجاب یک خانم در همدان، آمر به معروف به همراه همسرش به او تذکر می‌دهند، اما متهم کشف حجاب کننده و چند نفر دیگر با آنان درگیر شده و به آمران به معروف آسیب می‌رسانند

وی افزود: در گزارش مأموران نیروی انتظامی قید شده؛ شخصی که کشف حجاب کرده بود چند ساعت بعد از درگیری خود را به کلانتری معرفی می‌کند.

بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای همدان با اشاره به تشکیل پرونده گفت: با تشکیل پرونده در این شعبه، حکم جلب ضاربان صادر می‌شود که در این رابطه روز دوشنبه نهم مرداد ماه دو نفر؛ یک مرد و یک خانم دستگیر شده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: از آنجا که جرم خانم تعرض کننده به آمر به معروف درجه ۷ بوده، مستقیم به دادگاه کیفری دو معرفی شد و ضارب مرد نیز به اتهام توهین و ممانعت از امر به معروف و نیز تخریب خودرو آمر به معروف پس از یک شب بازداشت با قرار وثیقه فعلاً آزاد شده تا حکم نهایی‌اش صادر شود.

وی با اعلام اینکه دستور قضائی برای جلب سایر ضاربان صادر شده، عنوان کرد: همچنین دهم مردادماه متهم کشف حجاب کننده شکایت متقابلی از آمر به معروف داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.