کد خبر : 33275
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۰

بدشانسی‌های دزدی که عاشق ۲۰۶ نقره‌ای بود

بدشانسی‌های دزدی که عاشق ۲۰۶ نقره‌ای بود

دزد بدشانس که عاشق خودروی پژو ۲۰۶ نقره‌ای رنگ بود

به گزارش تیتر حادثه چند روز قبل مرد میانسالی در تماس با پلیس از سرقت خودروی پژو ۲۰۶ نقره‌ای رنگش در جنوب تهران خبر داد و گفت: از دو روز قبل ماشینم خراب شده بود و روشن نمی‌شد امروز با خودم گفتم هر طور شده ماشین را روشن می‌کنم و به تعمیرگاه می‌برم. به سراغ ماشین رفتم و چندباری استارت زدم اما بی‌فایده بود.

مرد جوانی در حال عبور از خیابان بود که از او خواهش کردم پشت فرمان بنشیند تا خودم آن را هل بدهم. مرد جوان هم پشت فرمان نشست و وقتی خودروام روشن شد، او پا روی گاز گذاشت و فرار کرد. من برای اینکه از سرقت خودروام جلوگیری کنم خودم را به در آویزان کردم اما او با حرکات مارپیچ من را به زمین پرت کرد و حتی نزدیک بود از روی من با خودرو عبور کند.

به دنبال شکایت مرد میانسال، تحقیقات آغاز شد و دو روز از سرقت خودرو گذشته بود که مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: در جاده پرند با خودروی پژو ۲۰۶ نقره‌ای رنگی تصادف کردم، چون مقصر بود خواستم با پلیس تماس بگیرم اما راننده اصرار کرد که این کار را انجام ندهم. می‌گفت یادش رفته مدارک ماشین را با خود بیاورد و از طرفی بیمه ماشینش نیز تمام شده است. رفتارهای راننده پژو مشکوک بود از طرفی شماره پلاک خودرو را مخدوش کرده بود.

او ادامه داد: چهره راننده پژو رنگ پریده بود و مشخص بود که چیزی را پنهان می‌کند. من هم به او گفتم که نگران نباش با پلیس تماس نمی‌گیرم، فقط به یکی از دوستانم که تعمیرکار است زنگ می‌زنم تا او بیاید و بررسی کند که ماشینم چقدر خسارت دیده است و تو هزینه خسارت را پرداخت کن. به این بهانه، از او جدا شدم و با پلیس تماس گرفتم.به دنبال تماس راننده باهوش، مأموران پلیس راهی محل تصادف شده و با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد که دو روز قبل در یکی از خیابان‌های جنوب پایتخت به سرقت رفته است. بدین ترتیب سارق بازداشت و وقتی با صاحب خودروی مسروقه مواجه و از سوی او شناسایی شد به سرقت پژو نقره‌ای رنگ اعتراف کرد. با اعتراف متهم؛ او در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها برای سایر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.