کد خبر : 47201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

دستگيري2 آدم ربا و رهايي گروگان در کمتر از 2ساعت

دستگيري2 آدم ربا و رهايي گروگان در کمتر از 2ساعت
رئيس پليس پيشگيري پايتخت صبح امروز از دستگيري 2 آدم ربا و رهايي گروگان در کمتر از 2 ساعت در روز گذشته خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ” علي قاسم پور”  در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت:  روز گذشته در پي مراجعه حضوري يکي از شهروندان به کلانتري 154 وردآورد مبني بر ربايش فردي 34 ساله توسط افرادي ناشناس، بلافاصله اقدامات اوليه در اين راستا آغاز و موضوع با حساسيت ويژه اي توسط تيم عمليات کلانتري در دست اقدام قرار گرفت.

اين مقام  انتظامي بيان داشت: بررسي اوليه نشان از اين داشت، آدم ربايان طي تماس تلفني درخواست وجه نقد(دلار) در قبال آزادي گروگان را کرده اند.

وي افزود:  پليس با انجام تحقيقات تخصصي و اطلاعاتي با بررسي دقيق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ هاي به دست آمده، تحقيقات گسترده اي را براي رهايي گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هويت متهمان را شناسايي نمايند.

رئيس پليس پيشگيري اظهار داشت: با شگردهاي پليسي يکي از آدم ربايان براي دريافت پول به محل قرار حاضر که بلافاصله  در يک عمليات پليسي  غافلگير و دستگير شد و از خودروي اين فرد يک کيلو و 200  گرم ترياک کشف شد.

وي افزود:  مخفيگاه متهم دوم پرونده نيز  شناسايي طي يک عمليات تعقيب و گريز پس از شليک پليس زمينگير و دستگير شد.

 اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه متهم دوم پرونده که از  ناحيه پا مصدوم شده بود براي دريافت خدمات درماني به بيمارستان انتقال شد، ادامه داد با شناسايي محل نگهداري گروگان در محدوده  شهرستان “ملارد” گروگان  با  هماهنگي هاي قضائي  گروگان صحيح و سالم آزاد شد.

وي گفت:  متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند و تحقيق در خصوص علت ادم ربايي در دستور کار پليس قرار گرفت.

رئيس پليس پيشگيري پايتخت در خاتمه بيان داشت: پليس با کساني که به هر دليلي بخواهند موجب سلب امنيت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاري پليس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.