کد خبر : 47716
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱

دستگيري عاملان قتل نزاع و درگيري در خمين

دستگيري عاملان قتل نزاع و درگيري در خمين
فرمانده انتظامي شهرستان خمين از دستگيري عوامل قتل نزاع و درگيري در عمليات پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سرهنگ ” عبدالرضا جودکي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي دريافت خبري مبني بر نزاع و درگيري در يکي از محله هاي شهرستان خمين بلا فاصله واحد گشت کلانتري  11 اين شهرستان در محل حاضر شدند.

وي افزود: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد چند نفر به دليل اختلافات قبلي با هم درگير شده اند که دو نفر از آنها به دليل جراحت به بيمارستان منتقل شده اند و بقيه افراد متواري شدند.

 اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد يکي از مجروحان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ جودکي تصريح کرد: در تحقيقات تکميلي کارآگاهان پليس آگاهي و مأموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان خمين مشخص شد قتل توسط دو برادر و با تحريک پدرشان صورت گرفته است که طي هماهنگي انجام شده با مقام قضائي منزل متهمان مورد بازرسي قرار گرفت که پدر ضاربان دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خمين با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهمان اظهار داشت: هر دو متهم دستگير و به قتل و مجروح کردن مقتول و پسرش به دليل اختلافات ملکي اعتراف کردند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: پرونده اي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد و هر سه نفر پس از تفهيم اتهام با قرار مناسب تحويل ندامتگاه شدند.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.