کد خبر : 9213
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

چشم در چشم داعشی‌ ها سینه سپر مقابل گروگانگیران

چشم در چشم داعشی‌ ها سینه سپر مقابل گروگانگیران

او هم یکی از سرداران این مرز و بوم است اما از چهره خشک و شق و رق نظامی‌که خیلی‌هایمان در ذهن برای یک فرمانده داریم، خبری نیست و با همه با روی گشاده برخورد می‌کند: «ما در مقابل دوستان و عزیزان خود باید رحماء بینهم و خوشحال و شاد باشیم. شادی‌ای که در آن از توهین خبری نباشد و آرامش به دیگران انتقال داده شود.»

به گزارش تیتر حادثه ، سردار رهام‌ بخش‌ حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، متولد دوم آبان‌ماه سال 43 در استان کهگیلویه و بویراحمد است. از زمانی که جنگ و جبهه را شناخت، یک پایش در بیمارستان بود و پای دیگرش در خاکریز جبهه‌ها.

او طی این سال‌ها مسؤولیت‌های مختلفی در استان‌ها به عهده داشت و برای همین لقب «حبیب مرزها» را به او داده‌اند. سردار حبیبی حالا فرماندهی انتظامی فارس را به عهده دارد.

او اولین‌بار سال 59 یعنی زمانی‌که تنها 16 سال داشت، به جبهه اعزام شد و بعد از آن هم دیگر هرگز لباس مقدس رزم را چه در زمان جنگ و چه در زمانی‌ که مسؤولیت‌های مهم به عهده داشت، از تن درنیاورد.

او خاطرات زیادی از تمام دوران مسؤولیتش دارد. هم خاطرات زیادی از جنگ هشت‌ساله در ذهنش نقش بسته و هم رخ به رخ با داعشیان و آدم‌ربایان درگیر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.