کد خبر : 16127
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۴

بازداشت مرد جوان با سلاح و مهمات جنگی

بازداشت مرد جوان با سلاح و مهمات جنگی

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 6 قبضه سلاح شکاری و سرد و کشف 112 عدد فشنگ در جنوب تهران خبر داد.

مهمات جنگی در تهران کشف شد. فروشنده سلاح و مهمات جنگی دستگیر شد.مهمات جنگی کشف شده شامل 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز 112 عدد فشنگ و 3 قبضه سلاح سرد است. فروشنده سلاح و مهمات جنگی در تهران دستگیر شد. سرهنگ نجم الدین رشیدی از دستگیری فروشنده سلاح و مهمات جنگی خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه ، سرهنگ “نجم الدین رشیدی” در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای برخورد با عوامل نا امنی و برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، خبری مبنی بر نگهداری و فروش سلاح های غیر مجاز دریافت کردیم.

وی افزود : با توجه به اهمیت موضوع ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت بلافاصله دست به کار شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت این فرد و مخفیگاهش را در حوالی شاد اباد تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و از بررسی از این مکان 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز 112 عدد فشنگ و 3 قبضه سلاح سرد کشف کنند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به دستگیری متهم معرفی وی به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.